Image hosting by Photobucket


xxisimangexx
  Startseite
  Archiv
  †--üba mi--†
  †--sad but true--†
  †--friendzzz--†
  †--WARUM??--†
  †--don't read my diary--†
  †--belive it--†
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   Alex
   Pez
   Nina

https://myblog.de/xxisimangexx

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
--fuck--

najo...hob mit meim schatz an stress..

ea sog i ge eam aufn sender...


und euss is schei?e...
i blea ma grod oan ocha, w?hrend olle onderen eanan spa? homb, eana gaude, und i nimma woas wia i dreuschaugn soid, weil ma euss so wetuat...
ea reg si auf ?ba mi, weil i eam 2 handynummern aussagl?scht hob,
oba dass ea mi voi oft betrogen hot, hat ea wida neht erw?hnt...
ga
..
woa he in da letztn zeit kenn i mi selber nimma....

und wieeder ameu hob i de phase wo i nix iss wegn eam...

wie zur zeit wieder 45 kg...obwohl i sunst eigentlich imma 48 oda so wieg...
man merkts a deutlich an mene hosen, dass wieder weiter sand...

zum zeit is euss lei zan kotzen...

am liabstn tat i bei meim lebn oafoch soan schlussstrich ziachn...
oafoch pan und es is aus...

und i ge koam mea aufn senda....

is e bessa...

ich hasse dich liebe welt!
bleib stehn! ich will aussteigen..f?r immer...
19.1.06 15:53
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Nina / Website (19.1.06 20:36)
Isimausi, denk immer daran, dass ich dich liebe - egal was passiert. Ok?


Alex / Website (19.1.06 22:09)
och nein..

Isi.. das war eh nur wieder ne frage der zeit.
naja, handle bidde nich irgendwie überhastet jez..

hab dich lieb.

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung